torsdag den 3. november 2016

Noget på spil

Engagement er en sjov størrelse. Hvornår viser jeg som medarbejder engagement – hvornår viser jeg, at jeg er interesseret eller optaget af noget eller nogen?

Hvordan kommer det til udtryk? Smil, glæde, følelsesmæssig involvering…...eller bare at jeg går den ekstra meter.

Det er altid nemt, at huske situationer, hvor jeg viste engagement. Det har altid været situationer, hvor der stod noget på spil. Noget på spil for Hvidovre Kommune. Noget på spil for borgerne i Hvidovre Kommune.

Jeg kan huske mange af disse situationer. Situationer hvor vi var helt ude på kanten. Hvor alle arbejdede, for at sikre det bedst mulige resultat. Når resultatet var opnået, fik vi en glæde som vi delte med hinanden.

Jeg tror på, at sådanne fælles oplevelser er vigtigt for både mig men også for min afdeling.

Mange hilsner
Henrik Kjems Falk, personale- og udviklingskonsulent, Børn & Velfærd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar